Aby móc sprawdzić skuteczność prowadzonych kampanii reklamowych w sklepach stacjonarnych, lub kontrolować ilość wejść odwiedzających, porównując je ze sprzedażą, stosuje się nowoczesne liczniki klientów.

Licznik wejść do sklepu

Są to niewielkie urządzenia, umożliwiające rejestrowanie wejść lub wyjść z danego sklepu. Najczęściej montuje się je przy wszystkich wejściach do salonu, butiku, i wielu innych. Oprócz wolno stojących liczników klientów, proponujemy technologie zintegrowane z nowoczesnymi bramkami antykradzieżowymi. Empel System oferuje produkty działające jako element niezależny od innych wykorzystywanych mechanizmów.

Dwukierunkowy licznik wejść do sklepu

Dwukierunkowy licznik klientów Meco MS-BPC561 i MS-BPC561 D jako system monitorowania odwiedzin oraz sprzedaży w punktach handlowych w sposób znaczący przyczynia się do zwiększenia zysków i oszczędności, między innymi między dostrzeganie zwiększania lub zmniejszania odwiedzin o określonych porach, dniach czy okresach. Urządzenie może pracować jako układ całkowicie niezależny – wyświetlać liczbę przejść na wyświetlaczu (model MS-BPC561 D) lub zostać połączony poprzez konwerter danych ze zintegrowanym systemem wspomagania sprzedaży “Counter View” lub “M-Store“. Dzięki temu możemy stworzyć kompleksowy system wspomagający zwiększanie sprzedaży czy wprowadzanie nowych i atrakcyjnych kampanii reklamowych.

Liczniki klientów – sposób montażu

Licznik klientów może zostać zamontowany naściennie, na słupkach montażowych lub przytwierdzony do rolety. Zajmuje on niewiele miejsca, dlatego z pewnością nie będzie przeszkadzał podczas otwierania drzwi czy wchodzenia do sklepu.

Tagi: liczniki klientów, licznik wejść do sklepu